NEWS

Post Top Ad

Blossom Themes

29/05/10

SMK TANJUNG GEMOK



Sudah sekian lama aku tidak membina artikel dekat blog aku. Baru hari ini terfikir nak tulis sebagai kenangan aku buat masa akan datang. Pada 10 mei 2010 aku  secara officially nya dah masuk dan menjadi sebahagian daripada warga Sekolah Menengah Kebangsaan Tanjung Gemok.So,bermulah kisah baru dalam kehidupan aku yang kini bergelar abang tingkatan 6 (tidaklah semegah masuk matrik). Bila dah duduk asrama ni tahu-tahu aja lah, jadi kurang masa untuk aku nak berfikir membina artikel dalam blog yang bersarang ini.

Apa yang aku harapkan adalah semoga perjalanan aku di SMK Tanjung Gemok akan berjalan dengan lancar dan dipermudahkan.

Ramai juga ex SMK Pontian Jaya yang join masuk form 6 ni. Allhamdulilah nasib baik ada teman. Aku kira-kira hampir 20 orang ex SMKPJ yang masuk ke SMKTG dan lebih 20 orang jugak yang masuk SMKMS, SMKSelancar dan SMK Seri Rompin.

So aku harap kita sama-sama perbaiki masa silam dan menjadikan masa depan kita yang terbaik. Insyallah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Post Top Ad

Blossom Themes