NEWS

Post Top Ad

Blossom Themes

30/10/10

TiDOR

Dalam stuasi kehidupan berasrama ini.Waktu yang paling seronok sekali ialah waktu hari sabtu dan ahad.Kenapa?waktu ini lah sesuai untuk kami berehat,basuh baju,buat keje sekolah dan maen facebook.

Tetapi yang paling seronok apabila dapat tidur tanta di gangu oleh sape2 sahaja.Kami dapat tidur sepuas puasnya.Tak tahu la macam mane nak cakap.

Tetapi selepas tidur adal la berungut tak dapat makn tengah hari lah.Sebab terlebih tido gitu lajadinya.Dan ada pula yang berungut asyik tidur.

Sudah banyak sangat tidur sehingga jadi ngantok.Kehidupan di asrama ini amat seronok jika kita sama menjaga peraturannya.Disini kita dapat solat sempurna.

Disampin itu kita dapat buat amalan solat sunat dan bacaan yasin sepanjang malam.jika kita lakukan setiap hari pekara ini pasti kita sukar tinggalkan nya.

Kalau di rumah sudah tentu solat aku macam biskut.Kejap ada kejap x ada.

Aku amat bersyukur kerana aku dapat sekolah kat cini kerana sekolah ini dapat ubah perangai aku,Walaupun tidak keseluruhannya tetapi ok la.Aku berjaji tidak akan buat kesalah yang dulu lagi k

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Post Top Ad

Blossom Themes