NEWS

Post Top Ad

Blossom Themes

30/11/10

R & D

Di tingkatan enam aku di minta oleh guru2 untuk membuat satu R& D. agak pening kepala aku macam mana nak buat r & d tu . Pusing kepala aku.Dah la nak pilih tajuk satu hal . Mula - mula aku pilih tajuk tentsng seni silat gayong.Agak gah la jugak tajuk nya.

Kami dah rancang nak buat tentang seni silat gayong adakah pelajar smk tg menguasainya. Kami juga bercadang hendak membuat soal selidik terhadap pasukan seni silat gayong sekolah.Bukan itu sahaja kami juga mencadang hendak buat soal selidik terhadap pasukan silat gayong di luar.Iaitu pasukan silat gayong En ishak.Tapi hasrat itu hanya angan -angan . Kerana saya rasa tajuk itu kuarng sesuai la.Dan kami juga x tahu macam mana nak mulakan projek itu.

Pada bulan 12 2010 mase aku cuti aku dapat idea untuk buat tajuk tentang kemasukan pelancong terhadap tahun melawat malaysia 2007.Kajian ini kami buat pada bulan 12 itu juga.Kami buat bersama - sama di kampung aku., iaitu kampung air batng pulau tioman.Akhirnya kajian itu hampir siap walaupun belum siap sepenuhnya.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Post Top Ad

Blossom Themes