NEWS

Post Top Ad

Blossom Themes

29/12/10

MASUK SEKOLAH

Argh!!!!!!!!!!nak masuk waktu untuk aku meneruskan persekolahan untuk kali terakhir dalam hidup ak.iaitu tingkatan 6 atas.Sebagai seorang yang meduduki kelas yang paling tinggi di sekolah iaitu di tingkatan 6 atas aku seharusnya menunjuk kan satu sikap positif keatas adik adik ak di bawah sana supaya mereka akan menjadi berdisplin.Tetapi apa caranya?Sebagai seorang yang matang harus fikir yang mana baik yang mana jahat.Aku bercita2 akan menumpukan sepenuhnya kepada pelajaran aku,Aku x payah nak fikir pekara yang boleh membuat aku malas nak belajar dan menyakitkan hati.Aku akan cuba buat yang terbaik dalam stPm aku kali ini,Dan aku tidak mahu pekara yang sama berulang lagi.tetapi aku harap impian aku berjaya.insyallah!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Post Top Ad

Blossom Themes