12/01/11

KEHILANGAN

Pada 11.1.2011 kehilangan beberapa orang pelajar asrama smkTg kerana terlibat dengan masalah disiplin.Disini aku nak ceritakan tentang kehilangan orang yang aku sayang.Walaupun dia x ingat kat aku tetapi aku terus mengigatinya sampai bila bila-bila.Aku tahu dia sudah ada bf tetapi tujuan aku rapat dengan dia bukan la aku nak jadi bf dia.Aku nak rapat sebagai hubungan abang dan adik.Hari ini aku sedih sangat kerana orang yang aku sayang terpaksa berpisah buat selamanya.Sayup petang 11 januari kerana kehilangan insan yang buat hati aku gembira yang tiada ganti.Ketika kakinya keluar dari asrama itu mata aku tidak terputus melihatnya untuk kali terakhir.Entah bila lagi aku dapat lihat gelak dan tawanya di asrama ini.Kehilangannya amat aku rasai.Pada ketika itu ramai kawan-kawanya yang menangis kehilangan nya.Apatah lagi aku yang terpaksa melihat nya dari jauh.Orang yang aku kenal selama ini pergi tanpa meninggalkan pesanan atau khabar.Aku dapat tahu yang dia nak pindah dari rakan sekelas aku.Mujur la aku dapat tahu.Kalau tidak mesti aku tak tahu langsung yang dia akan pindah sekolah.Kami sudah lama tidak berhubung kerana Bf dia marah aku sebab kacau Gf dia.Tetapi dekat asrama Bf dia ok saje ngan aku.Dan ku teringgin nak tahu kenapa dia marah sangat kat aku sehingga hubungan aku dengan dia terputus begitu sahaja.Entah la sampai bila aku dapat berhubung dengan dia lagi.Ah, biarkan la .Bukan penting sangat.Tetapi dia tidak dikenakan hukuman buang sekolah tetapi ia terpaksa pindah sekolah atas kehendak keluarga.
Load disqus comments

0 Alasan Murid