NEWS

Post Top Ad

Blossom Themes

5/02/11

ESOK

Ala....esok dah kena masuk hostel balik...so..kena la fokus plak pada pelajaran setelah bercuti. Aku harap kali ini aku masuk hostel dengan harapan supaya aku dapat buat yang terbaik. Aku kena cuba ubah sikap malas aku kepada rajin.Dan tidak ade mase lagi tuk aku main-main dan jangan lupa buat kerja sekolah dan ulang kaji pelajaran.

Begitu juga kepada Y yang berada jauh dari ku. Semoga y dapat belajar dengan aman,aku harap y jangan main main lagi. Sebab bf Y dah x ade..so jangan nakal nakal..buat yang terbaik dalam spm . fokus btul - btul tau,,Ting 4 ini jangan buat sambil lewa.Kerja sekolah mesti siap. Nanti kalau masuk ting 5 x payah tergopoh...Dan juga ke pada e....awak tahun ini sudah amik SPM. Aku harap ka buat yang terbaik ., aku yakin ka boleh buat la...tapi jangan palak lupe datang kelas tambahan..aku tgk ka selalu x datng kelas tambahan cam ari ahad yang lalu ......iaitu kelas add math...nape x datang...oK la sampai di sini sahaja pesanan aku,,,Semoga kita sama sama buat yang terbaik dalam hidup.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Post Top Ad

Blossom Themes