NEWS

Post Top Ad

Blossom Themes

24/03/11

SLOT BICARA RAKAN - RAKAN SEKELAS




DANIAL DEEN MUZAMIL BIN AZMI

Danial deen atau nama mesra nya deen ini seorang ketua Pengawas SMK TG bagi sesi 2011.Dia duduk di Tanjung Pahang,tanjung Gemok,Rompin Pahang.Denn mengambil subjek Pengajian Pernagiaan , Sejarah ,Pengajian Am dan Bahasa Melayu. Deen ni seorang yang mudah
berkawan dan pandai berkawan. Walauapapun setiap manusia mesti ada kesilapan dalam hidupnya dan tiada manusia yang sempurna.Dalam kelas aku duduk dengan dia.Ni ada cerita tentanya,Tapi kesian dia kerana Kekasihnya selama 2 tahun telah diambil orang. Dengan siapa biarlah rahsia.Tetapi sebenarnya dua0-dua yang salah.He3.Jangan marah.Tetapi sekarang dia sudah ada teman yang teristimewa dalam hidupnya.Dan kepada kekasihnya yang lama semoga berbahagia dengan kekasih baru.
Dalam kelas deen ni seorang yang sentiasa fokus pada cikgu mengajar.Tetapi ada kalanya dia tidur juga dalam kelas.Masa dia di tingkatan 6 bawah susah sangat nak datang sekolah tetapi sekrang dah ada perubahan drastik dalam pelajaranya.Sebab dia sudah masuk asrama dan membawa jawatan sebagai Biro disiplin.Bagus juga dia seorang yang tegas menjadi Biro displin.Dia sebenarnya mendapat keputusan spm 5A.Tetapi rezeki tak ada terpaksa la masuk tingkatan 6.Semoga dia berjaya dalam peperiksaan stpm ni pula dan masuk ke Universiti.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Post Top Ad

Blossom Themes