NEWS

Post Top Ad

Blossom Themes

29/07/11

Bulan julai... bulan kritikal...
















aaaarrrgghh,,,,

tension pon ade..
bosan pon ade...
lagi dekat nak exam...
ni,,,
macam 2 masalah datang....
time ni la aku malas nak stdy...
x taw nak buat ape..
dah la pening pasal subjek sejarah lagi nie...
4 buku kena bace..
dalam 4 buku ade 3 tema kena blaja..
dalam stu tema ade 5 bab..
5 bab ade lebih 5 hingga 8 topik...
pening la kepala...
ekonomi lagi...
semakin hari aku boleh la menguasai subjek ini...
walaupon aku jauh ttingal dr member aku...
so... usaha je la yang kena...
bm plak... bm 1 ok da,.,, just law jawab soaln tu belit sgt...
bm 2... aku nie mls la nak tulis karangan n nak bace artikel..
so tu pon kena ubah...
n pA... plak... pa1 susah sikit.. sebab banyak bab lagi yang aku kena kaji..
lagi2 bab dasar luar n dasar dalam negara tu... banyak benda nak kena hafal..
bab kementerian pon kena banyak yang paham... soalan die satu je yang kuar..
gawat2.. tu la orang da suruh belajar dari dulu lagi...
ahhahahaha
silap aku la nie
tapi x pe. ./// mase masih ade....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Post Top Ad

Blossom Themes