NEWS

Post Top Ad

Blossom Themes

3/11/11

AKU BELAJAR




Ayat kat atas ni amat besar maknanya jika kita hayati . Dan ayat diatas ini juga sama apa yang aku rasakan . Yang paling aku suka ayat yang terakhir itu. "Di saat orang yang aku sayangi menyayangi orang lain "Mungkin orang yang menulis ni sama perasaan dia dengan aku .

Hati yang sentimental mungkin payah untuk difahami dan memahami. Allah kurniakan hati ini, ia umpama tisu yang basah. so, jagalah tisu itu supaya tidak kering dan tidak lerai.

Kadang- kadang hati ini sakit dan tak siapa yang tahu. Hati ini sunyi tak siapa yang kisah. Tapi ingatkan hati ini kosong bukan kerana Allah tak pandang kita, tapi hati ini ingin dekat dengan Allah. Banyakkan berzikir dan berdoa supaya hati ini terus subur.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Post Top Ad

Blossom Themes