14/02/12

last day with dining hall workers





Ini lah hari terakhir bila makan di Dewan makan asrama . Peristiwa ini tak akan datang kembali . aku nak ucap terima kasih kepada mak cik dewan makan kerana telah memasak makanan untuk kami selama ini walaupun dibayar yuran nya . Dan diharap halalkan segala makan minum jika ada terlebih ambil .

macam - macam kisah Dewan makan tahun 2011 . Antara nya mogok lapa ,,,hahha,... Sampai terjatuh pelbagai alatan dewan makan di tolaknya oleh ahli asrama , yang konon nya lapar . Hal ini disebabkan oleh pekerja dewan makan pulang awal kemuiannya makanan tuk malam itu dibiarkan diatas meja sahaja . Tanpa disedari makanan habis , jadi yang lambat nak makan dah habis . Herm pe lagi mengamok la stu asrama .

satu lagi : curi makanan kat dewan makan . Memag best la siap masak lagi dalam dewan makan tu . memag gile la.

Hah . kisah yang akau x dapat lupakan bila sengaja mengambil makanan di dewan makan . Er lapa biase la..

menu hari tu
nasi
ayam masak lomak cili api
ikan masin
sayur goreng
sambal belacan
air sirap
menyelerakan tekak walaupun agak terlampau pedas#
..time ksih sume

Load disqus comments

0 Alasan Murid