NEWS

Post Top Ad

Blossom Themes

16/08/12

UNIVERSITI PENDIDIKAN SULTAN IDRIS



Assalamualaikum ,

 Allhamdulilah setelah lapan bulan aku menunggu panggilan kemasukan Universiti aku diterima menyertai sebahagian daripada warga UNIVERSITI PENDIDIKAN SULTAN IDRIS di Tanjung Malim Perak .
Pada 2 September 2012 pendaftaran dibuka untuk menerima kemasukan pelajar - pelajar baru . 

Alamak , persediaan aku belum beres lagi . Banyak pekara yang belum diselesaikan .Harap - Harap semuanya berjalan dengan mudah .

Satu lagi pengalaman baru yang akan aku jalani yang tidak pernah aku lalui . Aku berharap perjalan aku di Rahmati oleh MU . Semoga perjalan aku berjalan dengan lancar . Allahdulilah berkat doa ibu bapa dan guru serta dorongan rakan - rakan aku berjaya masuk U .

Tahniah juga kepada Nor Husna Bt Ahmad dan Fong hai Feng yang turut sama dapat UPSI . Kita jumpa disana .

Disini perjalanku bermula dengan azam dan niat yang baru . Amin 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Post Top Ad

Blossom Themes