NEWS

Post Top Ad

Blossom Themes

19/12/12

FINAL EXAM

Pejam celik ...pejam celik ..perjalanan aku di UPSI hampir menutup tirai semester 1 . Banyak pengalaman baru yang telah aka lalui . Walaupun perjalanan aku disini baru permulaan tetapi aku telah banyak merasai pengalaman baru .

 Mungkin hari esok aku akan rasa pengalaman yang lebih baru dan lebih mencabar .Aku mengharapkan pengalaman ini akan aku guna untuk menghadapi pengalaman baru .

tidak lama lagi akan ada final exam . Walaupun 3 paper tetapi ia memberi perubahan besar kepada markah aku untuk semester 1 ini . Harap - harap aku dapat jawab dengan baik dan jayanya . Doakan kebahagian aku . Janji study week ini kita balek kampung lah . 
Aku ucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang telah memberi tunjuk ajar kepada aku sepanjang semester 1 ini .

Buah cempedak diluar pagar , 
Ambil galah tolong tunjukan , 
Saya budak baru belajar , 
Kalau salah tolong tunjukkan .  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Post Top Ad

Blossom Themes