NEWS

Post Top Ad

Blossom Themes

4/10/13

MEMASAK

Sudah semester 3 sekarang aku . Pejam celik 3 sem suda . 3 semsester pon telah banyak bagi pengalaman kepada aku . Macam - macam aku rasa pahit dan manis . Sekarang semester 3 aku duduk kat rumah sewa . Apa orang kata ' nak rasa pengalaman ' . Dari tingkatan 4 sampai la tingkatan 6 atas asyik mengadap peraturan asrama aja. Kali bebas la sikit ,

Yang seronoknya kalau duduk luar kalu kita masak sendiri . Sekarang dah masuk minggu ke 4 . Dah banyak masakan kami satu rumah reka . Untuk isi perut yang kosong , kiranya lebih jimat kerana kos dapat dikurangkan dengan masak sendiri .Kami pula satu rumah membahagikan tugasan memasak dengan sama rata supaya semua dapat merasa masakan air tangan kawan - kawan yang pelbagai negeri ada .

itu lah pengalaman saya untuk sem kali ini  .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Post Top Ad

Blossom Themes