NEWS

Post Top Ad

Blossom Themes

10/01/14

FINAL EXAM SEMESTER 3

Syukur bebanan sebelum menghadapi final exam sudah tamat . Apa yang penting ku harap kan keputusan yang baik dari semester lepas sudah cukup buat aku gembira . Apa yang dapat di bandingkan dengan semester yang lepas kali ini aku nampak peningkatan . " Allhamdulliah " . Penyakit  " Malas " sudah lama bertapak dan sukar untuk dilunturkan . Namun "Usaha " itu perlu ada jika tidak penyakit akan merebak lama - lama boleh jadi strok . Belajar dari keseilapan adalah lebih baik dari menanggap kesilapan itu pendorong kegagalan . Aku manusia biasa yang x  mudah melawan nafsu . 

Semester kali ni final exam hanya ada 5 paper . Paper pula masa exam x ada double . Selang sehari plak tu . Banyak masa untuk mengulang kaji .


Usaha sudah , doa sudah tinggal hanya tawakal kepada-Nya semoga ada keberkatan disebalik aku menjawab exam dan mengharapkan keajiaban berlaku . Tidak ada cara lain yang akan mengubah perkara yang berlaku melainkan ke ajiban .

Kepada kawan yang sama sama amik exam aku harap keputasan kita sama sama naik semester kali ini . 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Post Top Ad

Blossom Themes