NEWS

Post Top Ad

Blossom Themes

17/11/14

MINGGU KE 10

Lama betul tak update cerita untuk dijadikan sebagai memori diri ini disini. Sekarang sudah masuk minggu ke 10 . Minggu penuh dengan cabaran untuk semua mahasiswa untuk menyiap projek dan assingment .Aku ? banyak lagi sebenarnya tugasan masih tertangguh tetapi aku harap dapat diselesaikan dengan slow down .

Dah masuk minggu ke 10 di mmk juga banyak pengalaman yang aku belajar dan banyak pengalaman baru yang aku dapat . Dapat join macam - macam program . Dapat jumpa menteri . dapat jumpa artis dan dapat jumpa pengacara TV .

Jauh perjalanan banyak pengalaman dan banyak orang yang aku kenal. Hari ini kita boleh lihat macm - macam jenis manusia dan ragam . itu lah dunia pentas lakonan manusia .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Post Top Ad

Blossom Themes