NEWS

Post Top Ad

Blossom Themes

3/06/15

MANTAN MMK LK

Malam watikah perlantikan Majlis Mahasiswa Kediaman Luar Kampus berarti tamatlah sudah diri ini bergelar MMK LK 2014/2015 Upsi. Tahniah buat perlantikan baru dan tahniah sahabat ku Ghazali dilantik sebagai Yang Dipertua MMK LK 2015/2016. Semoga bahtera yang berlayar samapi bersama - sama ke akhirnya.

Ingin ku coretkan kenangan bersama MMK LK memang banyak dan semuanya terpahat pada ingatan sahaja. Kadang- kadang ingatan tidak sekuat akar yang berpaut. Namun pengalaman yang dirasai akan kekal sebagai kenangan.

Begelar sebagai MMK LK bukan hanya buat program sahaja, tetapi pelajari ilmu yang baru selain ilmu yang dipelajari di dalam kelas sahaja.

Terima kasih buat Pengetua UKLK yang juga mantan Pengetua iaitu EN KHAIRUL AZAM dan felo- felo yang sudi terima saya sebagai sebahagia ahli keluarga MMK LK. Semoga ukhwah yang kita bina akan kekal buat selamanya. Insyallah suatu hari nanti akan dipertemukan Allah untuk kita.

Buat sahabat, kakak, adik dan abang dalam MMK seribu ampun dan maaf jika ada terkasar bahasa atau ter mengumpat. Jadikanlah ia jenaka dalam hidup kita sepanjang memegang jawatan Exco dan Mt MMK LK. Halalkan segala makan minum kalian buat hamba ini dan halalkan ilmu yang diberikan dan jangan lupa suatu hari nanti kita akan dipertemukan dan mungkin kita akan saling memerlukan.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Post Top Ad

Blossom Themes