NEWS

Post Top Ad

Blossom Themes

30/03/10

KOLEKSI LAWAK JENAKA

Koleksi ini diambil dari buku fokus SPM 09.Dalam slot "RELAKS SEKEJAP"

SIAPA HEBAT

Man:Bapa aku hebat.Dia polis.

semua orang takut dengan dia.

Ali:Eleh,bapa aku lagi terer.Kalau

dia suruh orang tunduk,dia mesti tunduk

Man:Wow!Bapa kau keje ape?

Ali:Tukang Gunting Rambut.

KELAS B.I

Ayah:Apasal b.i kamu nie?asyik dapat kosong jer...!

Apasal nie?

Anak:Eh,ayh! Tu bukan kosong.Tadi cikgu adik

dah kasi bintang banyak kat budak lain.

Ada yang dapat 5 bintang la,4 bintang la.

Bila turn adik jer, bintang dah abis.Sebab tu

cikgu bagi kat adik bulan.

SUDU

Doktor:Encik kena ambil 3 sudu ubat ini setiap hari.

Pesakit:Eh!tak boleh la doktor.

Doktor:kenapa?

Pesakit:Rumah saya ada dua sudu jer.

TIRU

Cikgu:Encik,anak awak didapati meniru Seman dalam

exam.

Bapa:Apa bukti awak?

Cikgu:Encik tengok.soalan nombor 4 nie.

Siapakah mebemui pulau pinang? Seman tulis

"saya tak tahu" dah anak encik tulis "kalau engkau tak

tahu,aku lagi tak tahu".

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Post Top Ad

Blossom Themes