NEWS

Post Top Ad

Blossom Themes

10/01/19

AYAM PENYET TERBAIK DI BANDAR SERI ALAM MASAI

Aku suka kalau nak review dan share tentang makanan terbaik yang pernah aku jumpa. Kali ini nak share makanan popular indonesia iaitu ayam penyet dan bakso di Malaysia. 

Ingat lagi masa praktikal dekat bandar seri alam, aku tinggal di Rumah kedai jalan suria 67. So, hari- hari aku makan dekat kedai makcik ini. Kedai dia dari menumpang berniga dekat kedai orang sampailah sekarang dah ada kedai sendiri.Tiga tahun berlalu kedai makcik ni banyak berubah. Rezeki makcik ni sekelurga berniaga dekat Malaysia. 

Dekat sini makcik ni jual ayam penyet, keli penyet dan bakso yang memang marvelous. Menu paling aku minat keli penyet. Kalo korang teringin nak makan ayam penyet indonesia original style bolelah try pegi sini.. Cari dalam google maps. Jalan suria 67







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Post Top Ad

Blossom Themes