NEWS

Post Top Ad

Blossom Themes

29/10/10

Peperiksaan awal dan akhir tahun

Pada hari selasa yang lalu(26.10.2010) aku sudah menjawab exam untuk tahun ini.Agak susah skit la exam ini,Coz ni kan kali pertama aku menududuki peperiksaan untuk STPM.

Tapi aku berazam dan aku tidak lagi mengulang kesilapan ini untuk tahun hadapan.Tetapi perasaan malas sudah memekan diri ku lagi.Aku tidak mahu kegaaglan aku tahun lepas berulang untuk kali kedua.Kalau lah aku belajar bersungguh tahun lepas

.Sudah tentu tahun ini aku berada di universiti.Tetapi aku tidak kisah,kerana apa yang aku buat itusaja yang aku mampu lakukan,Yang aku mampu hanya lah berusah lebih sedikit.
Kertas peperiksaan yang pertama bagi aku ialah muet.Iaitu subjek 'writing' .Aku pening nak menjawab nya.Aku tak tahu kenapa paper ni aku ble je.Selama ni aku boleh je buat.Tapi kali ni aku jadi macam orang bengong.Lepas tu aku jawab subjek 'reading'.

Soalan in hanya soalan objektif.Tetapi nasib baik aku boleh buatla.Dan satu lagi paper iaitu 'lisening'.Soalan ini hanya memerlukan telinga dan tangan untuk menulis.Aku bukan paham pun ape yang dia cakap.Aku dapat jawab beberapa soalan sahaja.Pada firasat aku.Aku mesti dapat keputusan yang biasa2 je.

Pada hari rabu pula aku jawab soalan P.A 1.agak best la jugak jawab soalan nih.Sebab ape?aku minat subjek nih.Walaupun aku kurang studay paper nih,tapi boleh la..dan satu lagi paper iaitu paper B.M 2.Yang ni pun boleh la jugak .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Post Top Ad

Blossom Themes