NEWS

Post Top Ad

Blossom Themes

24/03/11

SLOT BICARA RAKAN SEKELAS





NOR SAHADAR BINTI RADZALI PATHI

Nor Sahadar atau nama mesranya Akak.Dia berasal dari selancar.Jauhnya datang dari Selancar mencari ilmu di SMK Tanjung Gemok ini. Dia ini seorang yang happy good lucky. Tetapi dia ini juga seorang yang cepat terasa dan cepat betul nak marah.Bila aku kacau dia, dia mula la nak marah.Tapi selepas tu baik semula.Dia ini juga seorang yang mudah berkawan.Aku kenal dia dari smk PJ lagi sampai la sekarang.Tetapi tahun ini baru aku betul - betul kenal dia sebenarnya.
Habit dia yang paling lucu dia ialah suka amil barang orang. 
Bila lepa sikit mula la pen2 aku ade dalam bekas pensil dia.Ini adalah kenangan yang paling indah buat aku . Tetapi perangai yang buruk dia yang paling nyata ialah suka maen mesej.Kalau enset tak ada pada tangan macam nak mati dibuatnya.Maklum la orang cantik ramai pakwe..He3...Tetapi apapun tidak menjejaskan pelajarannya.Dia amik subjek Bm.Pa.Sej.dan PP...semoga dia berjaya dalam stpm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Post Top Ad

Blossom Themes