NEWS

Post Top Ad

Blossom Themes

8/08/11

PUASA DI ASRAMA

Assalamulaikum..
Sudah masuk puasa yang ke 8 baru aku nak wish selamat berpuasa kepada semua orang yang baca atau terklik aku punya artikel nie la.. kalau ade la yang baca.

Pengalaman yang bermakna dan seronok apa bila berpuasa di asrama. Bunyinya agak bosan, tapi hakikatnya bila berjauhan dengan keluarga, hati ini membuak-buak ingin pulang ke kampung. Apasalahnya puasa kan ada 30 hari, so spend lah sikit puasa dengan kawan-kawan dekat asrama.

Puasa dekat asrama confirm tak samalah puasa dekat rumah. Kalau puasa dekat asrama rasa sekejap aje. Kalau puasa dekat rumah asyik tengok makanan memag la tak tahan rase nya.. Tp allhamdulillah aku pose kat asrama x rase pose kat umah.. aku rase sekejap je sehari-hari yang aku lalui..tapi ini lah kali terakhir aku berpuasa di asrama.. tahun depan belum tentu.. yag seronok nya bila puasa di asrama bila beberbuka sama-sama.. Dapat tengok awek..hah... x xde la.. kita dapat berbuka sama-sama la... sahur pon bsame2..bila lagi agaknya dapat berbuka pose same2 macm nie.. hari pose first tu memg rase lapar sngat2.. tapi dah masuk pose ka2 tu rase bertenaga sedikit.. sebab aku amal kan minum susu waktu sahur.. susu ni dapat memberi kita tenaga sepanjang hari.. jadi apa kata kita minum susu.. tapi ade bosan nya bila bberbuka pose di asrama sebab kena beratur amik makanan tu yang buat aku x suka.. lepas tu.,. makanan yang die bagi sedikit pulak.. so x banyak la aku makan kalau berbuka puasa kali ni,,, erm,, dapat la aku diet sikit..sikit je la...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Post Top Ad

Blossom Themes