NEWS

Post Top Ad

Blossom Themes

9/04/12

Keputusan Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2011 ABPBH

Farah Fauzana Anugerah Penyampai Tv & Radio Popular

Siti Nurhaliza Anugerah Seri Perak


Fasha Sanda Pelakon Tv Popular



Johan Raja lawak : Artis Komedi Popular


Fizz Fairuz : Pelakon Tv Popular


Ahad Puas malam tadi aku dok mengadap tengok Anugerah Bintang Popular 2011 .
Anugerah ini telah bertahan selama 25 tahun dalam mengiktiraf bintang – bintang
Malaysia . Banyak artis sudah mendapat pengiktirafan daripada Berita Harian
yang di siarkan menerusi TV3 . Dengan menampilkan pengacara popular iaitu
Sharifah Shaira , Raja Azura , Didie Alias dan Zizan Razak .

Anugerah Bintang Popular Berita Harian malam tadi dimulakan bagi kategori artis berkumpulan /dua popular. Anugerah ini sentiasa bertukar pemiliknya . Tahun ini anugerah ini di menangioleh kumpulan 3 suara iaitu Ning Baizura , Shila amzah dan Jaclyn
viktor . Mereka popular menerusi lagu 3 suara.

Anugerah bagi penyampai radiolelaki popular di sandang oleh
Faizal Ismail iaitu penyampai radio Hot Fm . Bagi kategori perempuan pulatidak lain dan tidak bukan FarahFauzana la.(fafau) . Keputusan ini sama sahaja seperti tahun lepas .
Bila agaknya ada perubahanya ?

Artisbaru popular bagi lelaki disandang oleh Johan . Johan atau Botak dalam filem Juvana ini semakin hangat dipasaran taw . Macam Shila Tasya jugak yang memenangi anugerah artis baru popular malam tadi .Semoga perjuangan mereka tidak berakhir disini .


Anugerahpenyampai Tv popular sudah beralih arah la pula,setelah sekian lama Aznil hj Nawawimemegang anugerah ini bertukartangan pula kepada Zizan Razak atau lebih mesra dengan panggilan zizan rajalawak , memang tak sangka anugerah ini dirangkul oleh orang lain . Bagi kategoriwanita pula , anugerah penyampaitv wanita popul
ar tidak lain tidak bukan ialah Farah Fauzana la. Keseluruhannya, fafautelah mendapat 2 anugerah pada malam tersebut.

Anugerah pelakon Tv popular pula disandang oleh artis perempuan yanghangat dengan kontroversi dan sedanghangat cerita cintanya dengan Jejai. Artis yang dimaksudkan ialah Fasha Sanda . Macambiskut .Kejap ada kejap hilang . Bagi kategori pelakon lelaki Tv popular pula disandang oleh Fizz Fairuz . Terkejutber0k Fizz bila diumumkan sebagai pelakon Tv popular . Ini sungguh tidakdisangka, kerana artis yang sedang hangat iaitu Aaron Aziz turut tercalon.


Anugerah Artis lelaki Komedi popular di sandang oleh Johan . Tahun lepas Zizan tahun ini rezeki johan pula . Rasa – rasa mata undian mereka tak jauh sebab sama-sama popular la katakan. Bangga isteri johan iaitu olyn wati. Bagi wanita pulaialah Didie Alias . Malam tadi dua orang pengacara menang. Dua lagi belum, mungkin belum ada rezeki mereka kot .

AnugerahPelakon Filem popularpula dimenangi oleh hero dan herion Filem Ombak Rindu . Iaitu sapa lagi Maya Karim dan Aron Aziz la. Memangwatak yang mereka bawa dalam Filem itu menyengat hati peminat . Memag syok la tengok ombak rindu .


Pada malam tadi Anugerah Baru diperkenalkan iaitu Anugerah Bintang perak . Anugerah ini diberikankepada bekas pemenang Anugerah Bintang Popular sejak tahun 1990 – an lagi .
Anugerah ini disandang oleh Dato Siti Nurhaliza . Beliau telah memenangi Anugerah Bintang Popularsebanyak 7 kali . Pecah rekot la. Siapala agaknya yang dapat tandingi beliau agaknya .sejak umur 18 tahun da menangsalah satu anugerah dalam bintang harian ni.





AnugerahBintang Paling Popular pada Tahun 2011 di sandang oleh Aron Aziz . Tahniah kepada beliau dan juga tahniah kepada semua
yang menang .

Persembahanpada malam tadi tidak kurang hebat nya dengan pembukaan oleh Stacy , Dato Siti
. Banyak la artis yang buat persembahan . Semua jenis lagu ada . Pop , Rock ,
balada dan Dandut pon ada . Ada Tam , M Nasir , Ziana Zain ft Azlan Typewriter,
Mas Idayu , Black , Ramlah Ram ,Adira , Hafiz ,One nation amcee dan ramai lagi .

Malam tadi juga ade persembahan ala teater menerusi filem Ombak Rindu . Yang turut dilakonkan oleh Aron aziz , Maya Karim dan lisa surihani . Mendambarkan .


Moral:Nak jadi artis kena berdisplin (Dato Dj Dave )
jadi artis bukan sahaja nak polular malah nak menonjolkan bakat kepada
peminat ( Fazura ) .

1 ulasan:

Post Top Ad

Blossom Themes