NEWS

Post Top Ad

Blossom Themes

6/06/11

CUTI - CUTI

Cuti - cuti ... waktu cuti ini sangat seronok bagi aku kerana tak payah fikir tentang belajar . Aku dapat merehatkan minda aku dari berfikir pasal sekolah . Kadang - kadang pikir pasal sekolah ini bosan jugak. Tetapi kalau terlalu lama sangat bercuti buat aku rindu akan sekolah exp my hostel , frend , my teacher dan semuanya.

Naik cuti ini asrama aku dapat tender dewan makan yang baru . Aku harap kontrak yang ini sama baik seperti kontrak yang dulu . Kerana kakak dewan makan yang dulu tu seronok r.. Sebab aku boleh mintak apa - apa jew... Dan dengan dia la aku boleh mintak tolong beli kan makanan kalau aku lapar.HuH..agaknya siapalah kontrak baru tu..

Naik cuti ini jugak aku akan dapat keputusan peperiksaan aku yang dulu tu.. Iaitu peperiksaan pertengahan tahun yang dijalankan seminggu sebelum masuk cuti sekolah. So aku harap aku dapat keputusan yang terbaik la... Aku mintak sangat keputusan ini berbaloi dengan usaha aku.. Aku takut sangat dengan keputusan sejarah da ekonomi aku . Kerana subjek tu antara subjek yang susah la bagi aku .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Post Top Ad

Blossom Themes