NEWS

Post Top Ad

Blossom Themes

17/04/13

SELAMAT KEMBALI

ASSALAMUALAIKUM ,

Dalam menghadapi hari hari di kolej , rindu pak teringat keluarga aku . Cuti Mid Sem yang lalu tak puas jumpa ibu aku . Kerana ibu ku pergi ke Mekkah bagi menunaikan Umrah selama seminggu .
Ibu aku kira kira sampai ke Malaysia pada malam jumaat ini 20/4 . Semoga ibu ku selamat sampai . Insyallah cuti pilihanraya ini aku nak balik kampung . Walaupun belum berpeluang mengundi aku tetap nak balik . Sebab aku MISS mak aku . Sebab dialah satu satunya ibu aku .

Ingatkan nak balik jemput ibu ku pulang , tapi malangnya aku banyak kerja la plak minggu ini . Memang berat nak pergi kelas sebab terkenangkan ibu aku . Semangat aku disini semakin hari semakin lumpuh . Tak tahu la kenapa . Bagaimana aku harus menghadapi hari hari yang akan mendatang .

Hari hari aku teringat peristiwa kelam yang melarikan permataku . Aku menjadi lemah . 

Aku mampu menadah tangan memohon kukuhkan semangat aku di sini . Amin ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Post Top Ad

Blossom Themes