NEWS

Post Top Ad

Blossom Themes

11/06/13

TAHNIAH BUAT KARMILA NAFSAILANI

Sahabat buat selamanya. Sudah kenal dari sekolah rendah sehinggalah kami tingkatan 3 dan kemudian kami terpisah sehingga kini. Enteri kali ini adalah tentang sahabat aku yang sudah berjaya sedangkan aku masih meniti hari - hari di Universiti.

Dalam meniti hari - hari terakhir semester 2 ini niat ku membuat sebuah artikel khas untuk sahabat lama aku , iaitu Karmila Nafsailani .Baru - baru ini dia telah memperolehi tempat kedua dalam pertandingan memasak yang dianjurkan oleh Nestle . Sebak dan bangga kerana aku tidak sangka kawan aku boleh berjaya . Sedangkan aku masih dalam perjalanan . Pelbagai pengajaran yang aku perolehi daripada keseronokan dia . Walau persaan aku sahaja mampu terukir aku yakin dia lebih gembira .

Karmila Nafsailani aku sudah kenal dia dari kecil lagi seingat aku semasa Tadika kami bersama . Aku sentiasa doakan yang terbaik untuk dia.

update : 22 Januari 2019

Hubungan berjauhan menyekat kami berjumpa. Sehingga kini selepas sedikit krisis dengan di sampai sekarang dia tidak berhubung dengan aku. Malu rasanya hati ini nak text dia. Hanya doa aku sampaikan supaya dia sentiasa sihat disampaing keluarganya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Post Top Ad

Blossom Themes