NEWS

Post Top Ad

Blossom Themes

3/04/10

TAKZIAH BUAT KELUARGA DIN BERAMBOI

AL-FATIHAH
"Semoga pemergian nya di cucuri rahmat"











Din beramboi dilahirkan pada 22 dis 1966 . Dah akhiri peluang hidup hanya  pada 2 april 2010 . Kira jam 12 tengah malam.

Aku terkejut mendengar berita ini . Kerana kita sering kelihatan beliau dalam keadaan ceria di dalam telivisen .  Sebelum beliau meninggal beliau telah di masukan ke wat kerana dijagkiti penyakit.

Dan beberapa hari selepas nya beliau di laporkan meninggal dunia di hospital selayang dan di kebumikan di tanah perkuburan islam di taman ehsan,kepong jam 11 pagi.Semoga permegiannya di cucuri rahmat.

Di sini aku juga turut bersedih di atas permegiannya dan ucapan takziah ke atas keluarga Mior Fuad bin Mior Badri. Beliau seorang yang selalu buat semua orang ketawa.Pasti ramai tidak dapat melupakan lawak jenakanya. Semua itu dalam kenangan.

Tetapi ada dikalangan kita mengutuk arwah. Dan berita terbaharu mengatakan rumah arwah di masuki perompak yang merompak sehingga 20ribu.Adakah orang yang tidak bersifat kemanusian itu tidak tahu ape yang di buat ini.

Hidup ini milik tuhan.Tuhan boleh tarik bila-bila masa sahaja.Tidak kira samada tua atau muda.Yang penting kita bersedia dengan sedianya untuk bertemu ilahi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Post Top Ad

Blossom Themes