NEWS

Post Top Ad

Blossom Themes

5/03/13

PELANCONG LUAR NEGARA

Entri kali ini i feel very happy and thank you for your review about our place. Apabila aku search dekat google. Ada satu blog/page yang membuat review dan menyatakan persaan menarik dan tertarik dengan layanan ayah aku semasa mereka makan ke Restauran kami. Aku juga teruja ada juga orang masih mengenang jasa baik ayah aku di internet. Aku harap pelancong itu dapat datang semula dan melihat perkembangan resort kami. 

Pelancong itu puji tentang layanan dan makanan serta harga yang berpatutan. Semoga dengan review yang baik ini dapat menarik pelancong untuk datang ke sini. Kerja sebagai perkhimatan pelancong ini, kita akan berjumpa dengan pelbagai jenis manusia dari luar negara. Selalunya kalau kita buka restaurant di Malaysia, kebanyakan tetamu kita orang Malaysia. So, kita sudah terbiasa dengan kerenah orang kita, inikan pula bila kita berdepan dengan masyarakat yang mempunyai pelbagai bahasa, budaya dan agama. Kita perlu mempunyai bakat dalam pertuturan bahasa inggeris terutamanya. 

I wish very thank a lot. 
Terima Kasih .Thank You. 



this is my father 

Gambar restoran lama

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Post Top Ad

Blossom Themes