NEWS

Post Top Ad

Blossom Themes

3/06/14

MMK UKLK

2 JUN 2014 Suria Cherating : Sesuatu yang baru bagi diri ini untuk memikul satu tanggungjawab yang baru. Dipilih memegang jawatan Exco PDI (Publisiti dan informasi) dalam organisai Majlis Mahasiswa Kolej Unit Kediaman Luar Kampus bagi sesi 2014/2015 merupakan satu tanggungjawab dan cabaran yang tak pernah aku fikir untuk ke tahap ini dan aku harap permulaan perjalanan aku akan berakhir dengan kejayaan. Perjalanan yang kosong aku harap dapat diisi dengan pelbagai ilmu. Insyallah.

Terima kasih kepada Tuan Pengetua En.Khairul Azam yang telah menerima aku sebagai sebahagia daripada ahli MMK UKLK. Insyallah tanggungjawab ini akan dipikul dengan sebaiknya dan diharapkan bantuan dari seinor.

Sekian Terima Kasih





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Post Top Ad

Blossom Themes